مرگ
غرور نذاشت بهت بگم قد خدا دوست دارم
حالا نشستم یه جا دارم ستاره میشمارم
تورفتی حالا اونور دنیا خونته
انگار نه انگار که کسی اینور آب دیوونته

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:21 توسط Leta
|
این وبلاگ صرفا جهت شاد کردن وآرامشی چندساعتی برای شما دوست عزیز تهیه شده.پس اگر گوشی همراه یا موزیکی گوش میدهید کنار گذاشته و به مطالب دقت کنیدبا تشکر