یادم باشد
یادم باشد پاکی کودکیم را از دست ندهم
یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قبل از هر کاری با انگشت به پیشانیم بزنم تا بعدا با مشت بر فرقم نکوبم
یادم باشد قلب کسی را نشکنم یادم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را
ویران نکنم
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 20:46 توسط Leta
|
این وبلاگ صرفا جهت شاد کردن وآرامشی چندساعتی برای شما دوست عزیز تهیه شده.پس اگر گوشی همراه یا موزیکی گوش میدهید کنار گذاشته و به مطالب دقت کنیدبا تشکر